pondělí 20. června 2011

Petrovo Brdo - Podbrdo

Krásný a skvěle zorganizovaný závod. Moc pěkná trať, i když nahoře toho pro mlhu příliš vidět nebylo, tak alespoň cestou parádní listnatý les, sem tam rozkvetlá lilie či jiná horská květena, dlouhé, těžké seběhy (zvláště nahoře dost technické s mokrým vápencem, kořeny a ujíždějícími kamínky pod nohama) a velmi prudké stoupání v druhém kopci, kde jsem si už všímal především občerstvovacích stanic (jen mám pořád špatné svědomí, že jsem kelímky neodhazoval do připravených košů, ale na zem) a z něhož si pamatuji hlavně, že mi trvalo ukrutně dlouho, než jsem se vysápal nahoru.
Buď jsem začal příliš rychle, ačkoli jsem měl pocit, že běžím se značnou rezervou, nebo na tak dlouhý a těžký závod nemám natrénováno, ale nejspíš obojí. Na druhém kopci jsem se sice pěkně prošel, moc jsem si to však neužil. Každopádně jsem si udělal osobák v pití ionťáků a vody.
Peťa Pechek zaběhl skvěle a skončil šestý. Také devátá Adéla Esentierová běžela velmi dobře. Další členové týmu (Martin Frei a Roman Baláž) a některé výsledky našeho snažení viz níže.





Průběžné skóre. Union (červený) je lepší než Laško
Výsledky na stránkách závodu.
Fotky na siol.net.
Fotky od Petra Pechka na Picasa.

Žádné komentáře:

Okomentovat