úterý 13. prosince 2011

Inov-8 Roclite 285

Alespoň velmi stručné srovnání roclitů 285295. Rozdíl v hmotnosti  (10 g u velikosti UK 8) je prakticky zanedbatelný a nelze jej v podstatě poznat. Výrazně odlišný pocit při běhu v 285 oproti 295 je tak dán především jiným střihem svršku a nižší mírou tlumení. Dopad je o poznání tvrdší a běžec je nucen jít víc přes špičku. Svršek je u 285 užší a spolu se zpevňujícím gumovým lemem v přední části nohu víc obepíná a fixuje, ve srovnání s nimi jsou 295 hodně široké (což je mezi inovejtkami dost výjimka) a noha je v nich dost volná. Obojí tak dělá z 285 univerzální a poměrně rychlou závodní botu, zatímco 295 se zdají být vhodné spíš na trénink a delší běhy. Nicméně to zdaleka neplatí absolutně. Poslední dva roky jsem většinu závodů v horách odběhl v 295 a byl jsem maximálně spokojen. 285 mám zatím jen pár měsíců a při závodech je budu muset ještě pořádně vyzkoušet (zatím jsem v nich odběhl pouze říčanský lesní běh). Noha v nich však skvěle drží, problémy zatím žádný a běhat mě s nima hodně baví.


Žádné komentáře:

Okomentovat