středa 11. května 2011

Zvičina

Zrovna to vyšlo, že byl nádherný výhled na Krkonoše, kde byly vrcholky ještě pokryté čerstvým sněhem ze začátku týdne. Ačkoli při závodě si jej lze pořádně užít v podstatě až necelé dva kilometry před cílem, před závěrečným stoupáním na vrchol Zvičiny, když se trať na chvíli napojí na silnici od Chroustova. Krásný, klidný závod. Hlavně druhá polovina je moc hezká. V té první je zajímavý především výhled na Byšičky spojené s Erbenovou Svatební košilí, ale jinak je to hodně rovina a málo terénu. O to zábavnější je druhá část s častým střídáním terénu, prakticky veškerým stoupáním z celé trati a jedním technicky náročnějším (byť poměrně krátkým) seběhem.
Celou první polovinu jsem běžel s Michalem Kunstem, který běžel výborně a jemuž jsem poutekl až v seběhu k občerstvovací stanici kousek za polovinou závodu, ale i po zbytek trati se Michal držel jen kousek za mnou. Sám jsem se dost potýkal s únavou a nevyspáním, tak jsem byl rád, že jsem se dostal do cíle. Na nějaký lepší čas nebylo ani pomyšlení (a na traťový rekord už vůbec ne; na ten by bylo třeba ukrutně rychle pelášit, neboť je ještě z dob, kdy nebyla pevně daná trasa a bylo možné si cestu všelijak zkracovat).

Výsledky na stránkách závodu.

Žádné komentáře:

Okomentovat