čtvrtek 28. června 2012

AC 12

Zleva: Jirka Voják, Pavel Brýdl, Robert Krupička a já
Podrobnější zprávu z letočního Adrenalin Cupu se pokusím sepsat pro blog Česko-slovenskýho inovejťáckýho týmu. Jen se omlouvám, že to ze sebe soukám dost pomalu a ještě chvíli mi to bude trvat. Jinak počtářský kejkle ve stylu Honzy12 vyšly skvěle a doběhl jsem na pozici odpovídající cifernýmu součtu mýho startovního čísla. V to jsem po tak dlouhý závodní pauze ani nedoufal.
Kdo by chtěl vidět víc obrázků, tak Česká televize odvysílala půlhodinovou reportáž z celýho závodu.
Velký dík patří ostatním klukům z týmu, Janu Škrabálkovi, Janu Škarnitzlovi a Václavu Lagnerovi. Bez nich bych se jen pěkně proběhl.

6 komentářů:

  1. Gratuluju.
    Je fajn číst tyhle články, povzbuzuje to.

    OdpovědětVymazat
  2. :) Ses sikovnej, takhle dobehnout umi jen malokdo:).. At nam to beha! 12:)

    OdpovědětVymazat
  3. Neda mi to nenapsat jeste jednu drobnou poznamku.. Honzo, ses zvire!:).. Koukal jsem na ty casy, na ten brutus na Lysou..
    A pak startovat s cislem 11:), a udelat presto ciselnej soucet..
    No jak rikam, kdo umi, ten umi.. impozantni v kazdym pripade. At se dari! 12:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, to spíš já alespoň dodatečně gratuluju k Silvě. Sám jsem si zas na nic tak dlouhýho netrouf.

      Vymazat
    2. Silva byla v mym treningu jako cervena nit.. Jako nemci v dejinach Cech:), proste neroslucny..
      Silva je pro starsiho chlapka a nezavodnika spis o vuli, o radosti z toho, ze to jeste jde.. ne o casu a o umisteni..
      Proto to tady obdivuju.. O vsech kolem se mluvilo a ty se vynoris a ukazes jim zada. To bylo hodn silny a potesitelny.. MSF!

      Vymazat